BBC خیط شد

کو همایی

ادبی - سیاسی- اجتماعی

BBC خیط شد

 

چند روز است شبکه بی بی سی که خود را از همه جا مطلع و در همه امور کارشناس می داند  خبرهای کم اهمیت و اکثرا نادرست را در اخبار خود بیان می کند که بعد از دروغ بودن آنها با سکوت از کنار آن می گذرد.

مثلا:

1- بی بی سی مطلع شده است که امریکا با طلبان در قطر مذاکر می کند ( واه که چه خبر جدیدی تاز اگر راست باشد چه اهمیتی دارد.) 

2- بی بی سی مطلع شده که طالبان با سازمان جاسوسی پاکستان ارتباط دارد . (چه خبر جدید و مهمی ظاهرا بی بی سی تازه این موضوع را فهمیده )همه عالم و آدمی می دانند.

3- دروغ بزرگتر بی بی سی که بعدا با سکوت از کنار آنها می گذرد  موضوع سوریه و شورای امنیت و مطالب زیاد و فراوان در خصوص تصمیمات جدیدی وقاطع شورای امنیت علیه سوریه بود که بعدا معلوم شده هیچ اتفاقی مهمی نیفتاد است معمولا شدت بی بی سی در دروغگویی و شایعه و شانتاژ بیشتر از سازمان و شورای امنیت است.

4- موضوع بعدی  شدت بیان بی بی سی در خصوص تحریم نفتی ایران و بانکهای ایران بود که بعدا معلوم شد که چندین ماه بعد شاید اتفاق بیفتد وفعلا ایران آنها را تحریم کرد وقیمت بنزین را در کشور های امریکا و اروپا بالا برده   است . شاید بی بی سی فکر  میکند که همین  حرفهای انها اثر بیشتری دارد تا تحریمها ،بستگی به افرادی دارد که چقدر رسانه پیر استعمار را باور می کنند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:42  توسط جمشید